Оплата

Способи оплати  оплата.png

  Шановні клієнти, мінімальна сума для відправки товару - 100 гривень. Оплата можлива:
Готівкою кур'єру: Оплата готівкою кур'єру при отриманні замовлення в місті Кропивницький.
Поповненням карткового рахунку: Оплата на наш розрахунковий рахунок в гривнях через касу, термінал Приватбанку або через систему Приват24. Комісія – 0,5 % від суми.
Приват24: Це система електронних платежів, яка економить Ваш час - Вам не потрібно ходити у відділення і стояти в черзі. Ви можете просто, зручно і доступно управляти своїм банківським рахунком в будь-який час з будь-якої точки земної кулі, що має вихід до Інтернет-мережі. 
Накладений платіж: Оплата готівкою при отриманні товару у Вашому місті в представництві перевізника «Нова Пошта», «Ін-Тайм», «Укрпошта». Комісія - доставка 20грн+3% від суми. Або кур'єру служби «Нова Пошта» при адресній доставці. Комісія – 37 грн+3% від суми.
Міжнародна оплата. Для оформлення замовлення з доставкою в іншу країну існують такі варіанти оплати: PayPal, Visa, Western Union, Ria. 100% передоплата за товар з урахуванням вартості доставки.

Умови повернення возврат.jpg

    Покупець має право на заміну непродовольчого товару належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути ним використаний за призначенням.

    Закон України «Про захист прав споживачів» дозволяє клієнтам в 14 денний календарний строк з моменту здійснення покупки (не рахуючи дня купівлі) зробити повернення придбаного товару у магазині «Nail House» за рахунок Покупця, якщо товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, є заводські ярлики і бірки, товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, а також є документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару.

                                                 Поверненню чи обміну НЕ ПІДЛЯГАЄ товар:

1. Без товарного чека (накладної) виданий споживачеві продавцем.

2. Використаний, б/у товар.

3. При пошкодженій упаковці.

                                              Поверненню НЕ підлягають наступні групи товарів:


- лаки та гель-лаки;

- пилки, бафіки, полірувальники;

- кисті та набори кистей;

- одноразова продукція;

- гребінці, масажні щітки;

- перукарські та манікюрні ножиці;

- манікюрні інструменти;

- товари в аерозольній упаковці;

- акційні та знижені в ціні товари.

                                                                       Обов'язки споживача:

1. Забороняється використовувати товар за не цільовим призначенням та дотримуватися вимог (умов, норм, правил), встановлених виробником товару (продавцем) в технічній документації;

2. Уважно вивчити правила експлуатації, запропоновані виробником (продавцем) на товар до початку його експлуатації;

3. До початку використання товару у разі неясності звернутися за роз'ясненнями з умовами і правилами його використання до продавця (виробника);

4. Застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, для запобігання неприємних для споживача наслідків використання товару. А в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися логічних, розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

                                                 Використання техніки майстрами нігтьового сервісу:

   У майстрів існує багато питань з приводу гарантії на техніку (UV, LED лампи, фрезери, витяжки тощо). 

   Однією з поширених причин поломки фрезерів у майстрів манікюру та педикюру є включення реверсивного ходу під час його роботи, або спроба провернути розсувний замок фрези до повної зупинки мотора ручки, чого не слід робити. Також рекомендується періодична чистка фрезерного апарату від пилу яка утворюється при спилюванні штучних матеріалів.

   Найпоширенішою проблемою в LED лампах є вихід з ладу діодів. У гарантійно-технічній документації постачальників прописано, що даний вид поломки не є гарантійним. Заміна діодів проводиться, але як правило це не довгостроковий ремонт, і лампа після ремонту довго не працює. Більшість ламп у всіх виробників не є професійними і не розраховані на "екстремальний" режим праці. Рекомендований виробниками режим - 15 хв роботи і 10-15 хв "відпочинку" для охолодження. Зрозуміло, наші майстри рідко дотримуються даних рекомендацій,тому ми рекомендуємо своїм клієнтам користуватися при завантаженому графіку двома лампами почергово, що дасть можливість лампам охолоджуватись і служити на кілька років довше.

   Також у зв'язку з перепадами напруги в мережі ми рекомендуємо використовувати стабілізатор напруги.

   При пересиланні електрообладнання в зимовий період не рекомендується вмикати їх відразу з морозу, нехай техніка постоїть 1-2 години при кімнатній температурі.

   Бережіть своє обладнання, і при належному догляді воно буде служити Вам довго. 

   З повагою адміністрація інтернет-магазину Nail House.